Havalı Giriş Yapamadı...


Blogger'ın havalı girişi yok, düşün düşün sayfayı açana kıçımı toplayana kadar oldu herhalde 1 sene. Youtuber olsaydım helloooööö diye giriş yapardım.. 


Havası olmayan bir iş yapacağım şimdi. Senden de bir beklentim yok, kasmayın yani tatlı şeyler..

İlk yazıda da hemen Blogger oldum, egoyu siz düşünün legolar

Havalı giriş konusu da bulamadım ama, zaten ben başlangıçlarda iyi değilim.
Dönüşüm efsane oluyor benim 😎

Hepinizin başına gelen şeyleri, sanki bir tek benim başıma geliyormuş gibi yazıp, sallayacağım. Sonra ben miyim anormal diye kendimizi rahatlatacağız. 

Sonuçta herkes kendininkini büyük sanırmış 🍆

Böyle yazarak marjinal, millete de sallayarak cool mu olacaksın diye düşünüyorsanız; sizin kesin bir şey olmanız lazım diye düşüneceğim.

Bir Pazar günü yağmur yağdığı sırada açmış olduğum sayfadaki, ilk yazımın daha ortasına gelmeden güneş açtı. Modumdan çıktım çıkacağım hayırlısı...

Ben her zaman çıtayı başıma gelenlerle hep daha yukarıya koymuşumdur. Zirvedeyim canım sesin duyulmuyor demek isterdim ama duyuluyor be!

götüne koyim irfan ile ilgili görsel sonucu


İlk günkü heyecanla şaşırmaya, olayları büyütmeye, bir anlattığını bir daha bir daha aynı kişiye anlatmaya, sonra yok ya insana dair şeyler yani takılmadım demeye devam..

İçimde kalıp kanser olacağıma, millete konser olsun. 


Terbiye sınırı, TDK sınırı, hız sınırı, alkol sınırı, yaş sınırı, sınırı sınırı sınırı hınını...


Normalleştirmek yorucu, ben miyim anormal deyip didiklemek insana dair


Umarım hoş gelirsiniz, boş gitmezsiniz 💜😝

Yorumlar